آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کباب صرب با گوشت چرخ کرده و سوسیس

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کباب صرب خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.
مواد لازم کباب صرب
گوشت چرخ شده ۵۰۰ گرم
سوسیس چرخ شده ۲۰۰ گرم
سیر رنده شده ۲ حبه
پنیر پیتزای ۲ قاشق سوپخوری
ریحان تازه خرد شده ۲ قاشق سوپخوری
پودر سوخاری ۲ قاشق سوپخوری
نعنای تازه خرد شده ۲ قاشق سوپخوری
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم
روغن به میزان لازم

طرز تهیه کباب صرب

با آموزش طرز تهیه کباب صرب از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم.برای تهیه کباب صِرب ابتدا باید گوشت چرخ‌کرده را در ظرفی بریزید.سپس سوسیس چرخ‌کرده را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید و ورز دهید.سیر، پنیر پیتزا، ریحان، نعنا را هم اضافه کنید و در آخر هم به میزان لازم نمک و فلفل را اضافه کنید و مواد را خوب ورز دهید تا کاملاً چسبناک شوند.در ظرفی پودر سوخاری را بریزید. از مواد آماده شده مقداری بردارید و آن را با دست خوب گرد کنید، سپس داخل پودر سوخاری بغلتانید.

حالا مایه گوشتی را به سیخ چوبی بکشید. همه کباب ها را به همین صورت آماده کنید.مقداری روغن در تابه ای بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا روغن داغ شود.حالا سیخ‌ها را داخل تابه قرار دهید تا کباب‌ها کاملاً سرخ شده و آماده شوند.وقتی کباب‌ها آماده شدند، آنها را از تابه درآورده و در ظرف مورد نظرتان بچینید و سرو کنید.

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کباب صرب با گوشت چرخ کرده و سوسیس

برای شکل دادن به این گوشت‌های چرخ کرده، در ابتدا آن‌ها را ورز داده و سپس از قیف عبور می‌دهند تا به شکل سوسیس درآید و سپس آن را کباب می‌کنند. از انواع گوشت‌ها برای این غذای لذیذ استفاده می‌شود. کباب‌ها را پس از حاضر شدن در داخل نان «پیتا» (Pita) قرار می‌دهند که در صربستان به «لپینجا» (Lepinja) یا «سومون» (Somun) نیز شناخته می‌شود.

منبع:namakstan.net

By مونس

سایت مونس تلاش می کند مطالب متنوعی را در زمینه آشپزی فراهم نموده تاشما عزیزان با سلایق گوناگون از آن بهره مند شوید. ایمیل ما info@mounes.ir همراه همیشگی شما مونس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *