از هرچه که بگذریم از سیب زمینی سرخ کرده نمی توانیم بگذریم. مورد داشتیم کسانی که از پس رژیم های خیلی سخت برآمده اند، اما نتوانسته اند در مقابل سیب زمینی سرخ کرده استقامت کنند! در این مطلب طرز تهیه توعی سیب زمینی سرخ کرده که کمی برای شما رژیمی ها بهتر است را آموزش داده ایم.

مواد لازم برای سیب زمینی فرانسوی رژیمی :
سیب زمینی خلال شده ۱ کیلو و ۳۰۰ گرم
روغن به مقدار لازم
سیر خرد شده ۸ حبه
جعفری خرد شده ۲ قاشق غذاخوری
پنیر پارمسان رنده شده ۲ قاشق غذاخوری
کره ۲ قاشق غذاخوری
نمک ۳/۴ قاشق چایخوری
روغن گیاهی ۴ قاشق چایخوری

طرز تهیه سیب زمینی فرانسوی رژیمی :
ابتدا فر را روی دمای ۴۰۰ درجه قرار دهید تا گرم شود. سیب زمینی، نمک و روغن گیاهی را در پلاستیک بریزید و مخلوط کنید تا تمام مواد با هم آغشته شود. سیب زمینی های طعم دار را روی سینی فر که قبلا با روغن چرب شده بچینید.

سپس سینی حاوی سیب زمینی را به مدت ۵۰ دقیقه در فر قرار دهید تا روی آن طلایی شود. سیب زمینی ها را برگردانید و دوباره برای ۲۰ دقیقه در فر بگذارید. کره و سیر را در ماهیتابه نچسب بریزید و برای دو دقیقه تفت دهید. باید در طول پخت مرتب هم بزنید.

سیب زمینی ها، جعفری خرد شده و پنیر پارمسان را به ماهی تابه اضافه کنید و با هم مخلوط کنید. سیب زمینی فرانسوی آماده سرو است.

منبع : bistsotoon.com


By مونس

سایت مونس تلاش می کند مطالب متنوعی را در زمینه آشپزی فراهم نموده تاشما عزیزان با سلایق گوناگون از آن بهره مند شوید. ایمیل ما info@mounes.ir همراه همیشگی شما مونس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *