سایت خوراک: کاچیاتوره (Cacciatore) در زبان ایتالیایی به معنی شکارچی می‌باشد، پخت سریع و آسان این غذا به سبک شکارچی علت نام گذاری آن بوده است، این غذا را با مرغ درست میکنند و از ترکیباتی مثل گوجه فرنگی، پیاز، سبزی، اغلب فلفل، برای طعم دار کردن آن استفاده می شود.

مواد لازم:

پیاز کاملا خرد شده ۱ عدد
سیر خرد شده ۲ عدد
روغن زیتون
گوجه فرنگی گیلاسی ۲ بسته قوطی ۴۰۰ گرمی
پنیر ماسکارپونه ۴قاشق غذا خوری
ریحان ۱ دسته کوچک
سینه ی مرغ با پوست ۶ عدد

طرز تهیه :

۱٫ فر را با دمای بین ۱۷۰ تا ۱۹۰ درجه ی سانتی گراد گرم کنید یک پیاز کاملا خرد شده و ۲ سیر خرد شده را در ۳ قاشق غذا خوری روغن زیتون سرخ کنید تا زمانی که نرم شوند اما رنگ شان تغییر نکند . ۲ قوطی ۴۰۰ گرمی گوجه فرنگی و ادویه را اضافه کنید و سپس برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اجازه دهید بجوشد یا تا زمانی که ضخیم و صاف شود شود آن را بجوشانید . ظرف را از روی شعله بردارید و ۴ قاشق غذا خوری پنیر ((mascarpone ) ماسکارپونه یک پنیر ایتالیایی پرچربی و دارای خامهٔ سه لایه می‌باشد.) و نصف ریحان ها را اضافه کنید و هم بزنید .

۲٫ کمی روغن زیتون را در یک ماهی تابه داغ کنید و هر دو طرف ۶ سینه ی مرغ را در آن تا زمانی که طلایی شوند سرخ کنید سپس آن را به یک ظرف کیک پزی منتقل کنید و سس را به آن اضافه کنید . غذا را برای مدت ۲۵ تا ۳۰ دقیقه یا تا زمانی که مرغ کاملا پخته شود ، بپزید سپس باقی مانده ی ریحان ها را روی غذا بریزید و آن را سرو کنید .

———————————————————————————————————————————————————————–
منبع:bartarinha.ir

By مونس

سایت مونس تلاش می کند مطالب متنوعی را در زمینه آشپزی فراهم نموده تاشما عزیزان با سلایق گوناگون از آن بهره مند شوید. ایمیل ما info@mounes.ir همراه همیشگی شما مونس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *