خوراک بامیه (مقوی اما رژیمی)

خوراک بامیه (مقوی اما رژیمی)


ته بامیه ها را به صورتی که سوراخ نشود گرفته، بعد آنها را با آب و نمک به مدت ۳۰ دقیقه بجوشانید و در یک صافی بریزید…
موادلازم برای پنج نفر:
بامیه نیم کیلو
گوجه فرنگی خورد شده ۲۵۰ گرم
سیب زمینی نگینی شده ۱عدد
فلفل دلمه ای خورد شده ۱عدد
نمک، فلفل قرمز و ادویه جات به مقدار لازم
روغن زیتون به مقدار لازم

خوراک بامیه (مقوی اما رژیمی)

طرز تهیه:
مواد را آماده کنید، ته بامیه ها را به صورتی که سوراخ نشود بگیرید، بعد آنها را با آب و نمک به مدت ۳۰ دقیقه بجوشانید و از یک صافی رد کنید و در یک ماهی تابه بدون روغن تفت دهید. سیب زمینی ها را با کمی روغن زیتون در یک قابلمه تفت دهید و سپس گوجه و فلفل دلمه ای ها را به آن اضافه کرده با یک لیوان آب به مدت ۱۵ دقیقه بپزید و سپس بامیه ها را نیزبیفزایید و بگذارید ۱۵ دقیقه ی دیگر با هم بپزند تا جا بیفتند، سپس با روغن زیتون میل نمایید.

نوش جان
—————————————————————————
منبع:سیمرغ

By مونس

سایت مونس تلاش می کند مطالب متنوعی را در زمینه آشپزی فراهم نموده تاشما عزیزان با سلایق گوناگون از آن بهره مند شوید. ایمیل ما info@mounes.ir همراه همیشگی شما مونس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.