;

سیب زمینی تنوری نوش جان کنید

مواد لازم :

_ سیب زمینی

_ روغن زیتون

_ نمک و فلفل سیاه و قرمز

_ آویشن یا پیازچه

_ سیر چند حبه

طرز تهیه :

آیا تا به حال سیب زمینی تنوری در ماهیتابه رژیمی درست کردید . بد نیست این روش را امتحان کنید و به عنوان یک شام سبک با خانواده نوش جان کنید .

سیب زمینی را خوب شسته و با دستمال خشک کنید .به روشی که در تصویر میبینید برشهایی در آن ایجاد کنید طوری که سیب زمینی یکپارچگی خود را از دست ندهد .بعد با برس به سطج و لا بلای سیب زمینی روغن زینون بزنید و سیر خرد شده و آویشن و سایر موادی را روی سیب زمینی بریزید اگر سیرها را در بین لایه ها فرو کنید با فاصله ای که در بین لایه ها ایجاد میکند از چسبیدن لایه های سیب زمینی به یکدیگر جلو گیری کرده و به سریعتر پختن سیب زمینی نیز کمک میکند . سیب زمینی هارا در ماهی تابه رژیمی بچینید و درب آنرا بسته و روی شعله کم بگذارید. ظرف۳۰ الی ۴۰ دقیقه سیب زمینی پخته و سیر کاملاً نرم شده و آماده است.

با اضافه کردن سس کچاپ سیب زمینی را مزه دار کنید

امشب بپزید و نوووووووووش جان کنید

منبع: آشپزی رنگین

By مونس

سایت مونس تلاش می کند مطالب متنوعی را در زمینه آشپزی فراهم نموده تاشما عزیزان با سلایق گوناگون از آن بهره مند شوید. ایمیل ما info@mounes.ir همراه همیشگی شما مونس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.